vendredi 31 décembre 2010

*** Teka'z Shinning Star *** DnB Mixtape !


Blaaargghhhh!!!

Tu te fais chier ? t'as envie de tuer des gens? t'as envie de bouncer du cul sans comprendre ?

alors il te faut cette petite tape DnB que j'ai concocté avec Amour :D

Enjoy !!!!

Mixcloud : Teka'z Shining Star



En Parlant d'amour ...

Je dédie cette mixtape a mon étoile , celle qui me soutiens a fond dans se que je fais !!!

d'ailleurs je voulais juste lui dire :

My shining star

So far away from me , My star , My fantasy !
I try to hold it on , i try to take control
My soul is lost in space , I miss your shining face
I feel so bad inside , It feels so sad in me
Sometimes i want to cry , i miss my sweet Candy
Your kisses tasting honey , Makes me Completly Crazy!
I've overused my shoes, Alone i'm turning Around
I swear i haven't choose ,To live this loving passion
The only thing i need , The only thing i say
I love you baby!!! please don't leave and stay

LOVE YA , NEED YA , MISS YA !!!

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire